پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لیست نشدن در لیست به روز شده ها
نوشته شده در 18 آبان 1389
بازدید : 40
نویسنده : مولوی

ليست شدن وبلاگ در ليست آخرين وبلاگهاي به روزشده در صفحه ي نخست سرويسهاي وبلاگ نويسي يكي از امكانات مفيدي است كه به شناخته شدن وبلاگها توسط ديگران كمك شاياني ميكند و البته در اغلب سيستمهاي وبلاگنويسي قبل از ارسال مطلب از كاربر پرسيده ميشود كه مايل به اضافه شدن لينك وبلاگ به ليست آخرين وبلاگهاي بروزشده ميباشد يا خير . و اين به دليل آن است كه شايد به هر دليلي كاربر دوست نداشته باشد وبلاگش در معرض ديد عموم قرار گيرد(مثلا وبلاگ خانوادگي يا خصوصي باشد)
اما در بلاگفا چنين امكاني وجود ندارد و با ارسال هر مطلب وبلاگ شما براي لحظاتي در صفحه ي نخست و ليست وبلاگهاي به روز شده قرار ميگيرد كه به جهت بازديد زياد از اين صفحات ممكن است چندين و گاه تعداد زيادي بازدي كننده را به وبلاگ شما بياورد.
حال اگر نميخاهيد اين امر انجام شود كافيست در هنگام ارسال هر مطلب ابتدا تيك ثبت موقت و عدم انتشار وبلاگ را فعال كنيد و مطلب را به وبلاگ ارسال كنيد سپس به قسمت ويرايش مطالب برويد و تيك ثبت موقت را برداريد و دكمه ي ثبت مطلب و بازسازي وبلاگ را كليك كنيد و توجه داشته باشيد كه هرگاه مطلبي ارسال ميكنيد بايد اين كارها را تكرار كنيد
البته ممكن است كه بلاگفا هم در آينده اين امكان را به سيستم بيافزايد و قبل از ارسال مطلب از كاربر در اين زمينه سوال كند



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اینترنت , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: